Skitsnack

Minns att jag klagade pa toaletterna. Den senaste veckan har min toalett sett ut ungefar som pa bilden langst upp pa sidan. Plus en spade. Jag gillar utsikten! Och det luktar inte! Jag hittade mina egna buskar. Men lite senare vid ett illa valt tillfalle upptackte jag aven att det gick en vag 10 meter langre bort. Hoppla. Jag markte ocksa alla markens hal. Skorpion/ spindelhalen kanner jag igen. Ca en dm i diameter. Men lite langre in i buskarna fanns ett meterstort hal. Sjakalerna bor dar. Jag flyttade mitt ladies room nagra buskar bort. Dar kommer det snart vaxa vildrosor som luktar jasmin och jordgubbe.

 

Jag tar min spade

 

Här bor sjakalerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0