Stanken

Jag har haft turen att få en damtoalett den här gången. Hur mycket nu det skulle hjälpa, alla skiter ändå i samma hål så att säga! Gillar inte utedass hemma men det här är extremt. Tänk er själva, en bajamaja fast i 30+ grader. En ladugård luktar gott i förhållande.
Det finns några olika knep jag provat.
1. Hålla andan. Ingen bra ide för så snabb ar ingen. Vilket innebar att man snart måste dra ett djupt smartsamt andetag.
2. Andas genom munnen. Nä, jag tänker INTE ge bakterierna den enkla vägen till mitt inre.
3. Hålla toapapper för näsan. Bra i teorin men papperet har hangt dar så länge att det luktae mer än luften!
Nä det enda sättet är att stilfullt låtsas att man inte bryr sig, halla sig lugn tills man är 20 meter och där, andas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0