Semester

Sjögräset kittlar vaderna, solen glittrar på ytan. Det är kallt men underbart att ta morgonens simtag i vattnet som är sött men ändå salt.

Det blev visst semester från bloggandet också. Inte meningen men kanske behövde jag det.
Har haft det riktigt, riktigt bra och skulle kunna ösa lovord över mina härliga, fina vänner och släktingar.
 
 
Vad har hänt sen sist? Jag hade kunnat fortsätta musikbloggen. Såg Winnerbäck spela och nästa vecka blir det Springsteen. Älskar hans låtar, de mest äkta från en ovanlig skiva. Känns som jag lägger ut min själ om jag skriver vilken så ni får fråga istället. Winnerbäck mest äkta låt den här spelningen var Utkast Till Ett Brev.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0