Existens

Har ute existerar inte det forflutna och inte framtiden. Ingen sorg eller oro. Har existerar himlen och solen, jorden och faglarna. Ljudet och dofterna.
Som jag gillar att ta det lugnt. Jobb trillar in men utan stress. Lagger mej pa en bank och funderar.
Fotograferar blommorna. Pratar med Andy och Andy och forsoker minnas spansk skitgubbe med misslyckat resultat. Inte en stund har jag trakigt. Vantar pa maten, vi far lagad mat nu men med allt for lange mellan maltiderna.

Fran och med idag kommer jag rakna mej som frisk. Ingen mer antibiotika. Nu kan jag borja trana igen och bli pigg. Bara jag sager ordet frisk sa mar jag battre!

God morgon nya dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0