Födelsedagsfiske


Vi akte ivag till ett stort naturreservat for att flugfiska!
 
Hall for oronen alla barn, men jag var lite bakfull. Jag lade mej i solen vid vattenfallet, pa en liten plata. Kort darefter sov jag gott. Vattnet svalkade och solen varmde. Plotsligt blev jag vackt av att platan blev invaderad av 15 personer som skulle gora musikvideo. Yrvaket stallde jag mej jamte och tittade pa. Vaggade med till musiken. -Kom igen, dansa med dom, sa de. Nja det tror jag inte sa jag. Men i nasta lat fick jag sta med i bakgrundskoren och dansa deras dans. Sa nu kommer jag snart pa tv i Kenya. Crazy Africa.



Pa vagen tillbaka sag vi manga djur. Ett par hyenor strok langsmed bilen, bara ett par meter fran oss.
Elefanterna var inte vanner.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Amanda

Herregud vad du får vara med om grejer! helt otroligt vilket äventyr det är varje dag. Hoppas du har det bra och att din födelsedag var fin. Här hemma laddar vi för en midsommar i Almvik med Adam och Johanna. Vi ses när du kommer hem.

Många kramar från mig och Aston.

Svar: Ja det är helt galet ibland! Får se när jag vaknar upp ur den här drömmen! :-) ha en fin midsommar! Kram!
Nyfiken Q

2012-06-19 @ 10:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0