Jogging

Antligen har jag borjat jogga igen. Kandes som jag flog fram over stockar och stenar. Ett par kilon lattare gor stor skillnad... Ni som kanner mej kan ana att jag inte joggade med de andra tva klockan 06.00. Istallet gav jag mej ivag efter frukost klockan nio. Med foljebil som vanligt, om nagot rovdjur skulle dyka upp.

Men det gjorde det inte. Bara mpalas och dikdiks. De ar sa sota, jag vill ha en med mej hem. Men vad skulle jag saga i tullen? Don't touch my dikdik.

Har ar bilder fran igar nar vi tog var forsta tripp utanfor omradet.


Dikdik



En skoldpadda vi fick flytta pa nar den segade sig over vagen.
Ingen annan har sover lange pa morgonen. Jag kanner mej som en skoldpadda. Lugn o skon. De andra haller med!! De sager att jag gar pa "tech time". Vanligt att alla tekniker sover lange. Skont att det inte bara ar jag :-)

Kommentarer
Postat av: sara

Hej Gumman!

Kul att följa dig här. Vilket annorlunda liv du har därborta! Hoppas allt är fint med dig nu och att du inte åker på mer magsjuka.

På torsdag ska lägenheten ut :-) sen är jag bokningsbar igen!! Yiihaaa!

Saknar och tänker på dig

Kram

2012-06-04 @ 12:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0