Detox påbörjad!

Skeptiker kan sluta läsa här! :)
I 6 veckor här jag levt på mer eller mindre skräpmat - massor av socker, dåliga fetter och malariamedicin. Hemma i kalla Sverige tog det bara 5 dagar innan jag började känna av lederna. Dessutom är jag sjukt sockerberoende! Vid 14-tiden igår hade jag gäspat 15 gånger och fick traska till godisautomaten för att överleva.

Så. Nya livet. Dricka detox och äta nyttigt igen. Mjukstartade idag för det serverades pannkakor.. :-o Men snart blir jag inte ens sugen på sylt och grädde om allt går som det ska!

Det blir väl en spännande följetong, hur kommer jag må imorgon? Skakig, huvudvärk och törstig? Eller alldeles pigg och.. underbar?

Rågbröd med keso


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0