Vatten, denna gudagava

Jag ar som en ny manniska nu. Har tagit en dusch ur pase, efter joggingturen. Alskar kanslan efter duschen, som jag tidigare namnt.

Den har gangen ar jag i ett inhangnat militarlager. For sakerhetens skull fick vi inte ha vart vanliga lager i oknen. Det har sina for- och nackdelar. Fordelen jag upptackte andra dagen var att det finns duschar. Riktiga duschar dar vatten kommer i mangder fran ovan. Lycka. Jag blev ocksa positivt overraskad over att det fanns en Ladies och en Men's sida. Mindre overraskad over att dragkedjan som stangde "dorren" inte fungerade. Men jag hangde upp min handduk for luckan. Tur att jag inte tycker det ar jobbigt med alla man overallt langre.

Lyckan varade ungefar den dagen. Sen tog vattnet slut. Och jag fattade att det ar inte alls en tjej- och killsida, det var bara som de sa.

Men det spelar ingen roll vilken dusch det ar. Vatten over huvudet, sa underbart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0